گفتم غم تو دارم- بنان/خوانساری/داریوش رفیعی/گلپا/زویا ثابت/...
 
درباره وبلاگ


سلام خوش اومدین :) لطفا اگه نظر گذاشتین حتما آدرس وبتون رو هم بذارید تا بازدیدتون رو جبران کنم پروفایلمم فعاله ممنون از بازدیدتون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
غریبه




گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

 
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتـا ز خـوبرویان این کار کمتر آید

 
گفتــم کـه بـر خیـالـت راه نظـــر ببندم
گفتا که شب رو است او از راه دیگر آید

 
گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد
گفتـا اگـــر بـدانـی هـم اوت رهبـر آید

 
گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
گفتـا خنـک نسیمی کز کـوی دلبر آید

 
گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت
گفتـا تـو بنـدگـی کـن کـو بنـده پـرور آید

 
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد
گفتـا مگـوی با کـس تـا وقت آن درآید

 
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد
گفتا خمـوش حافظ کاین غصه هم سر آید

 

شعر : حافظ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 5:8 ::  نويسنده : غریبه